esmaspäev, 11. juuni 2012

Kuldkinga retk

Diagonaalis

Sumedal taustal

Rohus
Eile oli hirmtore päev - päikest ja rõõmsat tuju kuni õhtu hilistundideni. Veheldi fotoaparaatidega iga ainulaadse modelli juures!!! Minu aparaadi settingud olid korraldamata ja nii läks mõnigi põnev grupiliikme pilt täitsa "aia taha"! Mõned võtted peategelasest suutsin siiski PS-i abiga talutavaks muuta!!! Väga põnevalt Ubaleht õitseb - narmasõitega!

10 kommentaari:

ArvoS ütles ...

Mul mitu tuttavat käisid ka pühapäeval Jaanus Järvaga "kingi" otsimas.
Kenad ;-)

Vaatleja ütles ...

Tänud Arvo! See meie retk oli igati õnnestunud! Üks haruldus jäi veel me teele vesisesse rappa, panen ta veits hiljem üles!

Jeti ütles ...

Need pildid on küll ju täiesti kenad ! Mis sul hiljem juhtus , ei tea , aga need siin on OK !

Vaatleja ütles ...

Tänud Jetike!

Unknown ütles ...

Silvia, mul polegi sõnu, mis väljendaks seda ilu, mis Sul on õnnestunud jäädvustada. Ainus küsimus - kas rõngad olid abiks?

Merje Saar ütles ...

Küll neis kingades ma tantsiks... :) No minu arust väga kaunis seeria, olgu siis PS või mis tahes abiga :) Minule väga meeldib!
Vahel ongi tarvis selliseid ehmatavaid õppetunde, see teeb meid tähelepanelikumaks oma ettevõtmistes ;)) Sul Silvia on saanud seekord ilus õppetund olema :))

Vaatleja ütles ...

Evald, ei olnud mingeid rõngaid, tavaline Nikkori objektiiv 18-55
Õppetunnid kuluvadki ära ja ma loodan enam seda viga mitte teha...
Eks elu näitab.....

Jüri Talts ütles ...

Silvia, kas Sa tõesti rõngaid ei katsetanud? .. mina sikutasin küll korra nad välja ... ehhh, oleksime pidanud koos harjutama neid ... aga pean järgmine kord meeles ja siis proovime. Olete kiired oma postituste tegemisel, mul võttis see palju rohkem aega :)

Karin Raagul ütles ...

Vaatamata äpardusele oled toreda saagi saanud ;)

Ringa Kedelauk ütles ...

Mina teeks ka neis kingades ühe tantsu!