neljapäev, 16. mai 2013

Laupäevane retk Ordukatega

Peale Ordukate klubis  retke kuupäeva määramist, hakkasin küpsetama peas ideid korraldamiseks. Ma ei teadnud Tõstamaa kandist suurt midagi ja õnneks aitas mind Urmas leida kohaliku jahi- ning fotomehe Raimo! Ühel aprilli päeval  me kohtusime ja tegime nii öelda eelreidi huviväärseimasse paikadesse.


Siin on kaks kaadrit Levaroti mäest Tõstamaa keskuses.....


Ja siin üks metsas asuv piknikupaik ja romantiline WC........




Tegelik matkapäeva  hommik algas uduvihmaga! Ma ei lasknud oma tujul langeda - mängisin arvutis ägedaid Elvise ja Sinatra lugusid-laulusid, mis meeled päikeseliseks kütsid!
Rõõmsate kohtumiste-kallistamiste-tutvustamiste järel asusime vurama Audru suunas.
Audru poldri esimene peatus pani mind kukalt kratsima - kus kõik linnud on saand???! Ja juba veidi edasi - seal nad olidki......







Audru pargis ja poes polnud mul üldse peatust ette mõeldud, aga spotnaanselt sai see olema!






Lindi raba ääres olev mets oli nii kaunis ja kahju vaid, et rabas laudtee puudus....



Pootsis Kõpu kiriku juures oli päris põnev - kirik ise ja tema väike lõbusa kirjutisega välikäimla....


.... kuskil Pootsi mõisa juures pidi olema  hollandi tuulik, mille ka leidsime! Imelik, seal oligi tuuline ja külm udumass asus meid ründama. Järgmiseks peatuseks ainulaadne Seli puukirik....


Tõstamaa asulas kohtusin ma bussijaamas Raimoga - tegime seal vahetused: mina talle ta teatmikraamatu ja tema mulle mu objektiivi korgi!!! Siis sain veel värskendada pisut edasisi matkasuundi.
Kastnas kolme tamme juurest jalutasime kadakate vahelt päris mere äärde...
 Päev oli  üsna näljaseks meid teinud ja inimesed vajasid pikniku paika. Valiti mere äärne Sõmeri tuletorn! Oh, oleks ma teadnud, et sinna viiv tee nii seikluslikuks osutub!
Vaade eelluure päeval  tornile, lausa kutsus....


Ja tegelikult peale kadakase kadalipu läbimist kohapeal oli veelgi põnevam... Need karukellad ja päikeseloojang ja uhke majakas!!!! See oli nagu palsam kannatustele ja hingele....





Sõbrad, kui miski jäi te hinge korraldamises kriipima , siis andke mulle andeks!!! Kinnitan , et kõik oli kavandatud parima tahtmisega ja südamest!
Teiega koos läheksin ma küll igale poole seiklema .....
Tänan, teid teie sõpruse eest!!!!


7 kommentaari:

AnneA ütles ...

Aitäh, Silvia hästi ja põhjalikult planeeritud päeva eest!
Tean omast käest, kuidas tahaks kõike ja parimat ;)Sul õnnestus see kenasti koostöös taevataadiga, kes Sinu ponnistusi ilusa ilmaga toetas!
Tänud!

Vaatleja ütles ...

Anne, ma olen märganud, et see ilmataat on alati meile saatnud pisut udu ja vihma ja lõpuks krooninud päikesepaistega!!!

Mari pildid ütles ...

Suured tänud sulle Silvia, kõik oli ju vinks-vonks ja ei tasund üldse närveerimist. Tore vastuvõtt sinu suurepärases ajaloolise hõnguga majas ja kogu see päev möödus nii ruttu ja mõnusalt. Tuletornid on fantastilised eestimaal ja ka Sõmeru torn koos ümbritsevaga suurepärane. Kuidagi ongi traditsiooniks saanud lõpetada kuskil mereääres ja loojanguga...nii mõnus oli!

Otsingul ütles ...

Tehtud! Palju toredaid pilte ja mõnusaid mälestusi. Nüüd uued plaanid küpsema.

Ringa Kedelauk ütles ...

Silvia, kõik oli imeline, mille eest Sulle suur-suur tänu!

Anonüümne ütles ...

Aitäh, Silvia, hästi armas oli kokku saada ja seigelda! Suurepärane päev ja veel parem seltskond!!!
Birgit

Ilmar Aadla ütles ...

Aitähh Silvia, vägev retk ja lahedad kohad kahju ainult et nii ruttu otsa sai ja peaasi et sa enam ei närveeri,närvirakud ei taastu, muideks.Igaljuhul uute kohtumisteni :)