pühapäev, 1. september 2013

...jätkub Muinastulede ööga

..... Rabaöödest sujuvalt lähen Muinastulede öösse! :)


Ma uurisin juba mitu päeva ööpildistamise asju, aga kohapeal nagu ikka, kadusid kohapeal kõik paremad nipid peast! Kas pole irooniline?
Võiksin ju vabandusi leida kohe koormate kaupa, aga keda SEE huvitab?
Selge on see, et kui ma midagi enesega ette ei võta, tuleks kogu pildistamise asi jätta maha ja hakata tegelema sellega, millega ma paremini hakkama saan.


Jüri, Ringa,Karin, Katrin, Antsa, Ingrid-Lembit, Ilmar, MaryP, Laidi, Sirje, Silja, Aiki, Andrus N.,Luule ja Helen  -  teie tegemisi jälgin vaimustusega ja mis parata - kerge kadedusega!!!
Ehk koidab kunagi see päev, kui võin rahuloluga enda töödel-tegemistel silmad peal hoida!

2 kommentaari:

Jüri Talts ütles ...

Milline enesepiitsutamine seal alguses ;)
Mulle meeldivad mõlemad kaadrid. Võid endaga rahule jääda. Oled saanud tule liikumise pildile. Veidi pikem säri ja võimalusel statiiv ja nii ta Sul õnnestubki ... ära seda pildistamise hobi veel jäta ... saad hakkama nauditavate kaadritega küll :)

Vaatleja ütles ...

Sirje ütles mulle, et mangun niimoodi kiitust, aga mul on tunne tekkimas nagu ei suudaks ma s....gi fotoaparaadiga! Muidugi oleks pidanud statiiv olema, ja puha! Suures rahvasummas pole ju sellega mugav ringi kolada, pealegi kui pead inimeste vahelt trügima ettepoole ja kõik sagivad kohavahetusega objektiivi ees.....
Aga hea on see, et midagi nagu jäädvustus ja mulje ööst ikkagi ka...